Primăria oraşului Sânnicolau Mare, str. Republicii, nr. 15, judeţul Timiş organizează in data de 26.04.2017 examen pentru promovare în funcţie şi pentru promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut pentru personalul contractual, în conformitate cu H.G. nr. 286/2011:
1. Examenul de promovare in funcţie, urmare a absolvirii invăţământului superior şi obţinerii unei diplome de nivel superior.
La examenul de promovare în funcţie se vor prezenta candidaţii care sunt absolvenţi ai invătămantului superior, în baza propunerii şefului ierarhic superior şi aprobată de conducătorul instituţiei, însoţită de copia legalizată a diplomei de absolvire sau de adeverinta care să ateste absolvirea studiilor.
2. Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale.
La examenul de promovare în grade sau trepte profesionale vor participa candidaţii cărora li s-a întocmit referatul de evaluare al şefului ierarhic superior şi aprobat de conducătorul instituţiei şi care au cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei din care promovează.
Dosarul de înscriere la examen se depune de către candidaţi pâna la data de 20.04.2017, ora 16,30 şi vor conţine :
- Cererea de înscriere la examenul de promovare
- Copii după rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani ( pentru examenul de promovare în grade sau trepte profesionale)
- Copia diplomei de absolvire a învăţământului superior sau de adeverinta care să ateste absolvirea studiilor ( pentru examenul de promovare în funcţie)
Tematica şi bibliografia: sunt anexate la prezentul anunţ.
Modalitatea de desfăşurare a examenului:
Examenul de promovare constă în susţinerea unei probe scrise.
Fiecare membru al comisiei de examinare propune pe baza tematicii şi a bibliografiei maximum 3 subiecte. dintre care comisia de examinare stabileşte 3 până la 9 subiecte, cu cel mult două ore înainte de ora stabilită pentru examenul de promovare.
La locul, data şi ora stabilite pentru examenul de promovare, comisia de examinare pune la dispoziţia fiecărui candidat lista subiectelor stabilite.
Fiecare candidat redactează o lucrare pe un subiect ales dintre cele stabilite de către comisia de examinare.
Durata examenului de promovare se stabileşte de comisia de examinare în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor stabilite. dar nu poate depăşi 3 ore.
Fiecare membru al comisiei de examinare notează lucrarea elaborată de candidat cu un punctaj maxim de 100 de puncte. pe baza următoarelor criterii:
- cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate;
- abilităţi de comunicare;
- capacitate de sinteză;
- complexitate, iniţiativă, creativitate.
Comisia de examinare stabileşte ponderea din nota fînală a fîecărui criteriu.
Punctajul acordat de membrii comisiei de examinare este consemnat in borderoul de notare.
Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.
Rezultatele examenului de promovare se afişează la sediul primăriei. precum şi pe pagina de internet in termen de două zile lucrătoare de la data susţinerii acestuia.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Comisia de soluţionare a contestaţiilor va reevalua lucrarea. iar rezultatele finale se afişează la sediul primăriei în două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a contestaţiei.
Informaţii suplimentare se obţin de la biroul resurse umane, etaj II camera 18 sau la nr. Tel. 0256/370366, int 25, care asigură secretariatuI comisiei de examen şi al comisie de soluţionare a contestaţiilor .
Primar, Şef birou resurse umane,
Dănuţ Groza Nicolae Căprărescu
B I B L I O G R A F I A:
Bibliografia comuna posturilor:
1 Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare
2. Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala;
Bibliografia specifica postului de inspector de specialitate din cadrul Biroului resurse umane, relatii cu publicul si asistenta sociala
1. Ordinul 219/2006 privind activitatile de identificare, interventie si monitorizare a copiilor care sunt lipsiti de ingrijirea parintilor pe prioada in care acestia se afla la munca in strainatate.
2. LEGEA nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, actualizata
3. OUG nr.105/2003 privind alocatia familiala complementara si alocatia de sustinere pentru familia monoparentala
4. Legea nr.148/2005 privind sustinerea familiei in vederea cresterii copilului
5. Legea nr. 448/2006, actualizata, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap
Bibliografia specifica postului de inspector de specialitate din cadrul biroului contabilitate, buget si patrimoniu
1.Legea 207/2015 privind Codul de procedura fiscala
2. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale
3. O.M.F. 1952 de aprobare a clasificatiei indicatorilor privind finantele publice locale consiliilor locale şi a instituţiilor de interes local a unor operaţiuni
4. O.M.F. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare
5. OMF 1917/2005 – aprobarea Normelor privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice şi a Planului de conturi pentru acestea
Bibliografia specifica postului de sef birou urbanism, investitii, disciplina în construcţii, protecţia mediului si agricol
1. LEGEA NR. 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, actualizata
2.LEGEA NR. 18/1991 privind fondul funciar, cu modificarile si completarile ulterioare
3.LEGEA NR. 10/1995, privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare
4. LEGEA NR. 350/2001, privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
5.LEGEA NR. 247/2005 privind reforma in domeniile proprietatii si justitiei precum si unele masuri adiacente, actualizata
6. HOTĂRÂRE nr.525 din 27 iunie 1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism.
7 Regulamentul Local de Urbanism aferent PUG Sânnicolau Mare.
Bibliografia specifica postului de arhitect din cadrul biroului urbanism, investitii, disciplina în construcţii, protecţia mediului si agricol
1. LEGEA NR. 50/1991, privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, actualizata
2.LEGEA NR. 10/1995, privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare
3. LEGEA NR. 350/2001, privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;
4.LEGEA NR. 247/2005 privind reforma in domeniile proprietatii si justitiei precum si unele masuri adiacente, actualizata
5. HOTĂRÂRE nr.525 din 27 iunie 1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism.
6 Regulamentul Local de Urbanism aferent PUG Sânnicolau Mare.
Bibliografia specifica postului de referent din cadrul serviciului public comunitar local de evidenţa persoanelor
1. HG nr. 64/2011 Metodologia cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă
2. Ordinul Ministrului Administraţiei şi Internelor nr. 1260/2006 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi funcţionarea ghişeului unic în cadrul serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor;
3. Legea nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu character personal şi liberă circulaţie acestor date, cu modificările şi completările ulterioare;
Bibliografia specifica postului de sef serviciu protecţie civilă şi administrativ gospodăresc
1. Legea nr.481/08.11 2004, privind protecţia civilă, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. HOTĂRÂRE nr. 121 din 19 februarie 2014 privind organizarea, funcţionarea şi componenţa Comitetului naţional pentru intemperii şi calamităţi
3. Hotărârea Guvernului României nr.1490/2004, privind organizarea şi funcţionarea Comitetului Naţional pentru Situaţii de urgenţă;
4. Legea nr. 307/2006, privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare,
5. ORDIN nr. 89 din 18 iunie 2013 privind aprobarea Regulamentului de planificare, organizare, pregătire şi desfăşurare a activităţii de prevenire a situaţiilor de urgenţă executate de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă şi structurile 5rgent5nate
6. Hotărârea Guvernului României nr. 1491/09.09.2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta;
7. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii si răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor
PRIMAR,
DĂNUŢ GROZA